- For svært mange nordmenn er friluftsliv og hytteliv to sider av samme sak. Vi er flittige brukere både av naturen og hyttene. Gjennom kjøpet av hytteavisen.no ønsker vi å utvide vårt redaksjonelle tilbud til denne store gruppen nordmenn. Hytteavisen.no har en interessant posisjon som vi vil utvikle videre, også i samarbeid med andre Eddaaviser, sier direktør Leif Magne Flemmen i Edda Vestfold Digital.

Nordmenn flest har hytte, eller drømmer om å eie en. Den store interessen for hytter og hytteliv er bakgrunnen for at Edda Vestfold AS kjøper Infoprodukter AS. Printproduktet hytteavisen.no distribueres nasjonalt i et opplag på vel 180 000, til nå et par ganger i året. Det nasjonale nettstedet hytteavisen.no bringer løpende nyheter og tematisk stoff for alle hytteinteresserte.
Hytteavisen.no er hovedproduktet til gründerselskapet Infoprodukter AS, som var eid av Tore Bjørnstad og Robert Dal. Begge gründere fortsetter i selskapet etter at Edda Vestfold overtar 100 prosent av aksjene.