Bildet over: – Hytteavisen.no blir nå en arena for hele hytte-Norge, forteller en fornøyd redaktør Jan Erik Hvidsten. (Foto: Lena Malnes)

Nesten 200.000 hytteentusiaster har besøkt www.hytteavisen.no i løpet av 2011. Det er redaktør Jan Erik Hvidsten svært fornøyd med. Han forteller at det nå skal satses ytterligere på nettstedet.

– I lys av vår egen trafikkutvikling, samt endrede medievaner med bevegelse fra papir mot nett, gjør vi nå nettstedet til vår hovedsatsing. Vi fortsetter oppbyggingen av innhold og aktiviteter, og bygger i tillegg videre på vårt eksisterende samarbeid med de andre dagsavisene i vårt eierselskap Edda Media. Edda eier et 30-talls norske aviser, samt flere nettsteder. Samarbeidet foregår både på et redaksjonelt og kommersielt nivå. Begge deler styrker www.hytteavisen.no – og gir oss dessuten unike profileringsmuligheter, sier han.

Hytteavisen.no bringer daglige nyhetssaker fra hytte-Norge, samt en rekke unike tjenester for hyttefolk. Blant annet:

• Kart over tilgjengelige hyttetomter i hele landet

• Norges største oversikt over hytteprodusenter

• Norges største oversikt over tilbydere av hyttetomter

• Omfattende oversikter over forhandlere av hyttetilbehør

• Juridisk spørrespalte i samarbeid med advokatfirmaet Legalis

• Konkurranser og aktiviteter

Hytte-temasider

Hytteavisens utgiverselskap Infoprodukter fusjoneres nå inn i Edda Vestfold AS, ett av de regionale utgiverselskapene i Edda Media. Infoprodukter AS startet Hytteavisen for fem år siden, og ble for tre år siden kjøpt opp av Edda Vestfold.

Edda Vestfold utgir Sandefjords Blad, Gjengangeren (Horten) og Tønsbergs Blad, har 140 ansatte og omsetter for mer enn 300 millioner kroner årlig.

Hvidsten forteller at Hytteavisen.no fire ganger årlig vil lage hytte-temasider i de tre søsteravisene i Vestfold, med et samlet opplag på ca. 50.000.

– Men hovedfokuset heretter er www.hytteavisen.no, Norges viktigste nettsted for hyttefolk, avslutter han.

KLIKK HER FOR Å GÅ TIL HYTTEAVISENS FACEBOOK-SIDE